Jeg hjælper dig, der har problemer med at sove til at få en god nattesøvn.

Få bedre søvn, mere overskud, bedre trivsel.

Søvncoaching er et godt valg til bedre søvn.
Du tager det første skridt.
Resten er vi fælles om.

Billede af Lone Overby

Søvncoaching

Søvncoaching er et individuelt forløb. Søvncoaching er læring og hjælp til selvhjælp. Forløb online er en mulighed.

Afklarende samtale

Du fortæller om dine søvnproblemer. Jeg giver dig svar på, om jeg kan hjælpe. Jeg hjælper mange til at få en god søvn.

Vil du sove bedre om natten?

Hvornår skal du være bekymret over din søvn?

At sove dårligt en enkelt nat er helt normalt. Men at opleve søvnvanskeligheder flere gange i løbet af en uge eller næsten hver nat i flere uger eller længere tid er ikke normalt. Du er udfordret af søvnløshed, hvis du sover dårligt mindst 3 dage om ugen i 3 måneder eller mere.  Det kan være meget svært at slippe af med et vedvarende søvnproblem selv. Et vedvarende søvnproblem kan have en negativ påvirkning på dit helbred på sigt, så derfor et det vigtigt at tage den dårlige søvn alvorligt og prioritere at få hjælp. 

Jeg er certificeret  søvn- og stresscoach. Det er din garanti for, at jeg er kompetent til at hjælpe ved søvnproblemer. Søvncoaching er baseret på den nyeste forskning indenfor søvnvidenskab. Et forløb er en individuel, struktureret og konkret indsats. Jeg sammensætter en handlingsplan. Jeg arbejder under forløb på at optimere din søvn.

Jeg hjælper mange af mine klienter, hvor søvnproblemet afhjælpes effektivt på 4-6 uger.

Hvis du er udfordret af søvnbesvær og ønsker hjælp, så book en afklarende samtale og lad os sammen finde ud, om søvncoaching er det rigtige valg for dig. Jeg vurderer også, om jeg kan hjælpe.

Start din rejse til et liv med bedre og sundere søvn, mere overskud og bedre trivsel

Det siger mine klienter

En af mine klienter sagde til mig:: "Jeg har tabt 4 kg efter jeg er begyndt at sove bedre"
Årsag er, at ved dårlig søvn i længere tid reguleres søvn og mæthed dårligt og hjernen bliver mere impulstyret, hvilket forklarer trang til mere og usund mad.

Jeg havde i nogen tid lidt af søvnbesvær. Dels var det svært at falde i søvn og jeg vågnede flere gange i løbet af natten. Lone Overby har givet mig viden og redskaber til at forbedre min søvnrytme. Jeg sover nu 6-7 timer hver nat. Vågner af og til, men sover hurtigt igen. Lone Overby har stor viden om søvnen. Hun er en dygtig formidler. Jeg kan varmt anbefale søvncoaching af Lone Overby.
Eva